Я – Фотограф. ФЕШНАРТ від Тетяни Бордюкової

Фотограф Тетяна Бордюкова народилась та працює у Львові. Дизайнер за освітою, професійно займається фотографією з 2009 року.
«Всі роботи – це результат моєї творчості. У кожній з них – частинка моєї душі.» – пише про себе Тетяна Бордюкова.
У вересні 2011 року – отримала Срібну медаль в 6-му Міжнародному Салоні-турне художньої фотографії «З любов’ю до Жінки» – 2011 за фотографію “Owl”.
Далі галерея фото з цієї серії під назвою “Один день із життя сови”. Візажист Юлія Бенцак, модель Олена Сенкевич.

Галерея тут

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.


19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

Опубліковано у Мистецтво, Я - Фотограф, мода | Теґи: , , , , , , , , , , , , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

One Response to Я – Фотограф. ФЕШНАРТ від Тетяни Бордюкової

  1. Пінгбек: Родинна фотосесія “Зимова казка” | ФотоМондіЯ

Залишити відповідь

