Я – фотограф. Христя Шевців

me

 

“Портрет – це, мабуть, улюблений жанр. Це мій стиль, моє захоплення. Люблю ловити людські емоції, особливо гарно їх видно в очах. Люблю говорити з ними про все на світі під час зйомки. Люблю знимкувати дітей, бо нема нічого щирішого їхньої посмішки. Люблю, щоб було багато кольору. Признаюсь чесно, дуже рідко у мене виходять хороші ч-б фотографії. Мабуть, тому, що цей жанр достатньо складний, у чорно-білому не приховаєш недоліків. Це швидше щось психологічне, воно не стосується техніки фотографування. Але я працюю над собою 🙂

Що стосується природи, можу теж сказати кілька слів. В цьому напрямку фотографую рідко, але з великим задоволенням. Особливо, коли збираю наплічник і лізу кудись в гори ) Дуже люблю фотографувати нічне небо в Карпатах, воно особливе.

Велику роль у розвитку мого творчого “я” зіграв мій чоловік. Він навчив мене тому особливому баченню світу через об’єктив  без якого зараз просто ніяк. Саме він вплинув, мабуть, на мій почерк (чи мій стиль фотографування))” – зі слів Христі Шевців.

Галерея тут

Портрети…

DSC_2373 DSC_3410 DSC_4738_res DSC_5404 DSC_6525 DSC_6631 DSC_8340 DSC_8659 DSC_9393 Природа …

DSC_1191 DSC_1440 DSC_1682 DSC_2089 DSC_4510 DSC_4537 DSC_9560

 

На головну

Опубліковано у Карпати, Люди, Мистецтво, Портрети, Природа, Я - Фотограф, пейзажі | Теґи: , , , , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

